Jouw winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.

Gratis verzending in Nederland bij aankopen boven de €100,00.
0
Jouw winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.

Gratis verzending in Nederland bij aankopen boven de €100,00.
0

Hulp nodig?

Lees alle antwoorden die onze FAQ-man op jouw vragen heeft. Jouw antwoord nog niet gevonden? Mail ons en wij staan altijd voor je klaar! (Of we zitten op de fiets, dan moet je even wachten…)

Stuur ons een bericht

Contactinformatie

Onze topvorm komt natuurlijk niet vanzelf, maar tijdens onze koffiestops proberen we je zo snel mogelijk te beantwoorden…

What de FAQ?

Wat wil jij nou van ons weten? Wij denken de antwoorden al te hebben. Als dat niet zo is, mij niet bellen! (Geintje natuurlijk)

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Plaats je jouw bestelling op een werkdag (ma t/m vrij) voor 18.00u, dan heb je jouw product de volgende dag al in huis!

Kan ik mijn pakket volgen met Track & Trace?

Het volgen van jouw bestelling kan via de Track & Trace-service van PostNL. De Track & Trace-code ontvang je van ons via de e-mailbevestiging van jouw bestelling.

Op welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment kun je bij ons op vier manieren betalen, namelijk via: iDEAL, Bancontact, Creditcard en PayPal.

Hoe zit het met de garantietermijnen?

Na aanschaf van het product kun je drie jaar lang aanspraak maken op garantie. Er wordt vervolgens gekozen voor reparatie of vervanging.

Hoe kan ik meesterknecht worden?

Wat tof dat je meesterknecht wilt worden! Je kan een jaar lang meesterknecht worden door eenmalig het Meesterknecht-pakket aan te schaffen. Kies hierbij voor Meesterknecht-op-de-bank of -op-de-fiets en je kan er het hele jaar tegenaan!

Zit ik aan een lidmaatschap vast als ik meesterknecht ben?

Nee, het is een eenmalige uitgave. Maar de voordelen zijn slechts een jaar geldig tot het nieuwe wielerseizoen.

Hoe lang kan ik retourneren?

Je kan de producten 30 dagen na aankoop zonder reden retourneren.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Voor vragen over onze producten kan je terecht bij onze klantenservice. Dat kan via de mail: support@tourdetietema.nl.

Voor vragen over Tour de Tietema kun je mailen naar: info@tourdetietema.nl. Of je kan contact met ons opnemen via Social Media.

Inloggen

Al eens wat gekocht in de webshop? Log hier in.