Jouw winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.

Gratis verzending in Nederland bij aankopen boven de €100,00.
0
winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.

Gratis verzending in Nederland bij aankopen boven de €100,00.
0

Deze vragen zijn écht vaak gesteld

We hebben alle veelgestelde vragen voor je verzameld. Dus heb je een vraag over je membership, de webshop, verzending, betalingen, hoe je Strava installeert, hoe je een klassieker hoort te kijken en ga zo maar door, dan ben je hier op het juiste adres.

Tour de Tietema Gekleurde Partical

LEVERING

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Plaats je jouw bestelling op een werkdag (ma t/m vrij) voor 18.00u, dan heb je jouw product de volgende dag al in huis als deze op voorraad is. Door de grote vraag is er op dit moment op veel artikelen een langere levertermijn.

Via welke pakketdienst wordt mijn bestelling verzonden?

De producten die je via onze webshop bestelt worden verzonden met PostNL.

Zijn er bezorgkosten?

Wanneer je voor meer dan €100,- bestelt zijn er geen verzendkosten, ook kan je het pakket gratis retourneren. Onder de €100,- bedragen de verzendkosten €4,95. 

Is levering in het buitenland ook mogelijk?

Ook voor onze buitenlandse Meesterknechten is verzending mogelijk, er worden voor deze zendingen wel bezorgkosten gerekend.

Hieronder een overzicht van de verzendkosten.

Duitsland - €8,95
België - €5,95
Oostenrijk - €15,95
Verenigd Koninkrijk - €12,95
Denemarken - €15,95
Italië - 16,95
Frankrijk - €15,95
Luxemburg - €8,95

Bestellingen naar de overige landen binnen de EU is helaas nog niet mogelijk.
Bestellingen naar landen buiten de EU is niet mogelijk.

Kan ik mijn bezorgmoment aanpassen?

Wanneer je niet thuis bent als de bezorger langs komt, krijg je een kaartje in de brievenbus. Op dat kaartje staat een code, met die code kan je op de  site van PostNL en nieuw bezorgmoment selecteren.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is niet mogelijk om jouw bestelling in het bezorgproces te annuleren, wel kan je de bestelling retourneren.

Is avondbezorging mogelijk?

Nee, bezorging in de avond is helaas nog niet mogelijk. Wanneer je voor standaard bezorging hebt gekozen, komt de bezorger dus overdag langs. Wel kan je het pakketje laten bezorgen op een afhaalpunt dat wellicht 's avonds open is.

Kan ik mijn pakket volgen met Track & Trace?

Het volgen van jouw bestelling kan via de Track & Trace-service van PostNL. De Track & Trace-code ontvang je van ons via de e-mailbevestiging van jouw bestelling.

BETALINGEN

Op welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment kun je bij ons op vier manieren betalen, namelijk via: iDEAL, Bancontact, Creditcard en PayPal.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, op dit moment is achteraf betalen nog niet mogelijk.

Accepteren jullie ook een Creditcard-betaling?

Jazeker, je kan bij ons gewoon afrekenen met een Creditcard.

GARANTIE EN DEFECTEN

Wanneer kan ik aanspraak maken op mijn garantie?

Je kunt aanspraak maken op de garantie wanneer er een defect optreedt aan een product dat te wijten is aan een productiefout.

Hoe zit het met de garantietermijnen?

Na aanschaf van het product kun je drie jaar lang aanspraak maken op garantie. Er wordt vervolgens gekozen voor reparatie of vervanging.

Hoe maak ik aanspraak op mijn garantie?

Je kunt aanspraak maken op de garantie door een foto te maken van het defecte product en deze met een korte beschrijving te mailen naar: support@tourdetietema.nl

Op welke termijn kan ik mijn geld terugkrijgen?

Na het ontvangen van de retourzending duurt het ongeveer 5 werkdagen voordat het bedrag wordt teruggestort.  

PRODUCTEN EN VOORRAAD

Welke producten leveren wij?

In onze webshop kom je de meest uiteenlopende producten tegen. Om de producten te ordenen hebben wij een aantal categorieën gemaakt. De categorieën zijn: accessoires, casual kleding, wielershirts, fietsbroeken en de Meesterknecht-collectie. 

Mijn product is niet op voorraad?

Wat vervelend!  Wanneer een van onze producten niet op voorraad is, doen wij ons uiterste best om het product snel weer leverbaar te krijgen. Je kan het product nog steeds bestellen, alleen is de levertijd wat langer. Het kan ook zijn dat je van ons een notificatie krijgt als het product weer voorradig is.

Hoe lang duurt de levering van een product dat niet op voorraad is?

Producten die niet op voorraad zijn worden door middel van een backorder verwerkt. Je ontvangt van ons een aangepaste levertijd. Als de levertijd onbekend is, ontvang je van ons een notificatie wanneer het product weer voorradig is.

MEESTERKNECHT WORDEN

Hoe kan ik meesterknecht worden?

Wat tof dat je meesterknecht wilt worden! Je kan een jaar lang meesterknecht worden door eenmalig het Meesterknecht-pakket aan te schaffen. Kies hierbij voor Meesterknecht-op-de-bank of -op-de-fiets en je kan er het hele jaar tegenaan! Klik hier voor alle info.

Wat krijg ik als ik meesterknecht ben van Tour de Tietema?

Wat je ontvangt in een Meesterknecht-pakket hangt af van welk pakket je hebt gekozen. Bij de pakketten staat beschreven welke producten je kan verwachten.

Hoe kan ik het meesterknecht lidmaatschap opzeggen?

Om meesterknecht te worden heb je geen lidmaatschap nodig. Het enige wat je hoeft te doen is eenmalig een Meesterknecht-pakket aanschaffen en vanaf dan ben je een jaar lang meesterknecht.

Zit ik aan een lidmaatschap vast als ik meesterknecht ben?

Nee, het is een eenmalige uitgave. Maar de voordelen zijn slechts een jaar geldig tot het nieuwe wielerseizoen.

BESTELLEN

Hoe kan ik de producten bestellen?

Heb je iets gaafs gevonden? Dan kan je de bestelling plaatsen door op het product te klikken en deze vervolgens in je winkelmandje te stoppen. Wanneer je de bestelling wil plaatsen, klik je op het winkelwagentje; na het invullen van je bestelgegevens word je doorgeleid naar een betaalpagina. Als je de betaling voltooit, wordt jouw bestelling verwerkt en komt hij zo snel mogelijk jouw kant op. Veel plezier met jouw aankoop!  

Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?

Wanneer je vragen hebt over een product kan je ons bereiken via e-mail: support@tourdetietema.nl.

Krijg ik een e-mailbevestiging?

Zodra je de betaling hebt afgerond, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. In deze mail staat wat je besteld hebt en een Track & Trace-code voor de bestelling. 

Is er een maattabel voor de producten?

Jazeker! De juiste maat vinden kan erg lastig zijn, gelukkig zijn daar maattabellen voor. Je vindt ze op de productpagina's.

RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe lang kan ik retourneren?

Je kan de producten 14 dagen na aankoop zonder reden retourneren.

Hoe kan ik retourneren?

Jouw bestelling kan geretourneerd worden door het op te sturen naar volgend adres: Koraalstraat 1, 1812 RK Alkmaar. De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening. Retourzendingen uit Nederland hoeven vooraf niet te worden aangemeld.

Is er een niet goed-geld terug-garantie?

Wanneer je niet tevreden bent over een van onze producten, of je hebt de verkeerde maat besteld, kan je het product binnen 14 dagen retourneren.  Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Treedt er een defect op bij een van onze producten na deze termijn van 14 dagen en is dat te wijten aan een productiefout? Dan kan je aanspraak maken op de garantie.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na de factuurdatum aan ons terugsturen. Het product moet compleet zijn en in de originele verpakking. Is het product gebruikt of beschadigd, dan kunnen wij het niet meer retour nemen.

Stuur je jouw hele bestelling met meerdere producten terug, dan krijg je het aankoopbedrag van ons terug.
Stuur je slechts een gedeelte van de bestelling terug, dan krijg je alleen het aankoopbedrag van de teruggestuurde producten terug.

Als het product bij ons binnen is, krijg je jouw geld terug. Het kan tot 12 werkdagen duren tot de bestelling retour is in ons magazijn.

PRIVACY EN VEILIGHEID

Privacy-statement

Bekijk hier onze privacy policy.

Is mijn betaling beveiligd?

Ons betalingsverkeer is geregeld via Mollie. Alle betalingen die via dit platform lopen zijn goed beveiligd. Voor meer info kun je altijd een kijkje op hun site nemen. Website: https://www.mollie.com

Hoe kan ik persoonsgegevens verwijderen of aanpassen?

Log dan in op je eigen account en pas e.e.a. aan of neem contact met ons op via help@tourdetietema.nl. Of ga naar de contactpagina.

BEREIKBAARHEID

Hoe kan ik jullie bereiken?

Voor vragen over onze producten kan je terecht bij onze klantenservice. Dat kan via de mail: support@tourdetietema.nl.

Voor vragen over Tour de Tietema kun je mailen naar: info@tourdetietema.nl. Of je kan contact met ons opnemen via Social Media.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 9 tot 17 uur.

Wat is het adres van Tour de Tietema?

Ons postadres is: Popovstraat 70, 8013 RK, Zwolle.

OVER TOUR DE TIETEMA

Onze vestigingen

De plaats waar onze BV geregistreerd staat is: Popovstraat 70, 8013 RK, Zwolle.

Sponsor worden?

Wat gaaf dat je sponsor wilt worden van Tour de Tietema! Wij zijn altijd hard op zoek naar sponsoren. Je kunt ons bereiken via: info@tourdetietema.nl.

Wat zijn onze algemene voorwaarden?

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Nieuwsbrieven en reclame

Je ontvangt onze nieuwsbrieven en reclame alleen als je je daarvoor zelf hebt aangemeld. Mocht je de nieuwsbrieven niet meer willen ontvangen, dan kan je je zeer eenvoudig afmelden. Ben je nou een van onze meesterknechten dan ontvang je wel alle informatie over je lidmaatschap.

nl_NLNederlands
Inloggen

Al eens wat gekocht in de webshop? Log hier in.