Vragen? Stel ze hier

Heb je vragen? Klik dan op de button hier rechtsonder in het scherm en vul het formulier in, of neem een kijkje in de veelgestelde vragen, onderaan deze pagina.

veelgestelde vragen

Hieronder hebben we de veelgestelde vragen voor jou op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Helaas is ruilen voor ons logistiek gezien niet mogelijk. Stuur het pakket terug als een retourzending en bestel het door jou gewenste product. Na het retourneren van de producten zullen wij een terugbetaling in gang zetten. Zo hoef je niet onnodig lang op jouw nieuwe tenue te wachten. Bij een nieuwe bestelling kan je gebruik maken van gratis verzending, hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice.

Ik mis een product, wat nu?

Wij streven ernaar om alles in één keer te verzenden. Zo dragen wij ons steentje bij aan het milieu. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er wat mist in jouw pakket en wij hebben nog geen contact met je opgenomen, stuur ons dan een bericht op support@tourdetietema.nl met de bestelgegevens en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

Op welke termijn krijg ik mijn geld terug?

Het kan enige dagen duren voordat een terugbetaling is verwerkt in onze systemen. Houd ongeveer rekening met tien werkdagen. De betaling wordt teruggestort op dezelfde bankrekening als waarmee betaald is. Mocht je nadien niks ontvangen hebben, neem dan contact met ons op.

Wat zijn de levertijden?

Binnen Nederland en België geldt een levertijd van 1 à 2 werkdagen. Voor pakketten naar een van de overige landen geldt een levertijd van 4 à 5 werkdagen.

Retourneren hoe werkt dat?

De retour kan je aanmelden in je account op onze site. Het adres voor de retourzending is Borchwerf 5, 4704RG Roosendaal. Het verzendlabel dien je zelf aan te schaffen bij een vervoerder naar keuze. Zodra je pakketje is aangekomen, zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. Je ontvangt het bedrag binnen een aantal dagen terug op je rekening. In de tussentijd kan je de juiste maat gewoon bestellen in de shop. Mocht je verder vragen hebben, laat het ons vooral weten.

Mijn betaling lukt niet, hoe verder?

Problemen die zich voordoen tijdens het afrekenen kunnen meerdere oorzaken hebben. Heb je al gecheckt of de bank storing heeft? Of ondervindt de door jou gebruikte betaalservice problemen? Soms duurt het even voordat een betaling verwerkt is en je daar een bevestiging van ontvangt. Bij twijfel kan je ons altijd een bericht sturen.

Waar is mijn orderbevestiging?

Heb je de bevestiging van jouw order nog niet ontvangen? Dat kan de volgende redenen hebben:

1) Het e-mailadres is verkeerd gespeld
2) De bevestiging is in de Spam-folder terecht gekomen
3) De order is nog niet verwerkt door ons systeem.

Heb je na 24 uur nog geen bevestiging? Mail dan naar support@tourdetietema.nl.